MTM2.com

A forum for mtm2 discussion
FAQ :: Search :: Members :: Groups :: Register
Login
It is currently Sun Jul 15, 2018 3:56 pm



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Curiosity: MTM1 Drags
PostPosted: Sat Jan 06, 2018 7:02 pm 
Member
User avatar

Joined: Mon Oct 27, 2003 7:28 pm
Posts: 514
Is it documented anywhere what checkpoint numbers correspond to what use on the drag tracks? I'm presuming 0 is prestage, 1 stage, 2 start, 4 finish and anything after disqualification lines - is that correct?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Curiosity: MTM1 Drags
PostPosted: Sun Jan 07, 2018 4:36 am 
Member
User avatar

Joined: Mon Jul 02, 2001 2:01 pm
Posts: 1298
Location: Lost in Translation
Hmmm not sure. I will look into the code and see if there is any explanation at the end of January when I get home.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Curiosity: MTM1 Drags
PostPosted: Sun Jan 07, 2018 8:10 pm 
Member
User avatar

Joined: Fri Jun 03, 2016 9:09 pm
Posts: 161
Dude I wouldn't come home for a while. I don't know how the temperature is where you are, but it's COLD in North America. like the start of a new fkn ice age. Nature is torturing us.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Curiosity: MTM1 Drags
PostPosted: Tue Jan 09, 2018 2:40 pm 
Member
User avatar

Joined: Mon Jul 02, 2001 2:01 pm
Posts: 1298
Location: Lost in Translation
Not in California it ain't.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Curiosity: MTM1 Drags
PostPosted: Wed Jan 10, 2018 10:58 am 
Member
User avatar

Joined: Fri Jun 03, 2016 9:09 pm
Posts: 161
Fila wrote:
Not in California it ain't.


Haha..yeah California. That place has some good attributes as well as some bad. All the rich people live there, everything is thought to be "nice" and stuff, the world follows everything everything the people in Hollywood say and do, (for some reason), even the words the people from Hollywood say (these are what's known as fads and fashion statements, "allegedly"). See what I did there? However, I hear California has a high cost of living to live there, such as high taxes. Hehe. Man, anyway, it might not be about the weather. That's starting to warm up. It's about the flu lol. Be careful haha. This one's pretty bad.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group